کسب درآمد اینترنتی چگونه است؟
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

کارلنسر یک سایت مستقل و از راه دور برای سفارش و اجرای پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و مشاغل و نیازهای شغلی در زمینه تنظیم نگارش ، تولید محتوا ، ترجمه زبان های مختلف ، طراحی گرافیک ، عکاسی ، ویرایش عکس و فیلم ، برنامه نویسی ، طراحی وب سایت ، دستیار مجازی ، نویسندگی و ویرایش صدا ، معماری ، طراحی ، مدل سازی و… را می توان در این سایت تعریف و پیاده سازی کرد. کارفرمایان ، با ارائه همکاری ، اجرای پروژه و تحویل ، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به متخصصان سایت یا فریلنسرها بیان کنید. صاحب مشاغل ، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر در مورد هزینه و روش کار ، هزینه پروژه را پرداخت می کند و سایت مبلغ آن را حفظ می کند. پس از اتمام کار و تحویل آن به کارفرما ، با رضایت و تأیید وی ، مبلغ آن به کارگر آزاد منتقل می شود. با این ویژگی که پرداخت امن نامیده می شود ، هم کارفرما و هم فریلنسر مطمئن هستند که کارفرما مبلغ را واریز می کند.


دستورالعمل اجرایی

اگر می خواهید از وب سایت کارلنسر کسب درآمد کنید ، به عنوان یک فریلنسر در سایت ثبت نام کنید و ایمیل و شماره تلفن همراه خود را تأیید کنید. سپس مشخصات خود را تکمیل کرده و مهارت ها ، تحصیلات ، حرفه و غیره خود را بنویسید. اگر فایلهای خوبی دارید ، آنها را در سایت بارگذاری کنید. وارد قسمت پروژه های سایت شوید و پروژه های مرتبط و مرتبط با مهارت ها و توانایی های شما و پروژه هایی را که می خواهید از نظر زمان و هزینه انجام دهید پیدا کنید. پیشنهاد را ثبت کرده و مبلغ پیشنهاد ، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید. توجه داشته باشید که هرچه توضیحات شما واضح تر و جذاب تر باشد ، هزینه کار شما هر چه بیشتر مرتبط باشد ، مجموعه کارها و کار خود را در سایت کاملتر کنید ، شانس بیشتری برای دریافت پروژه خواهید داشت. در نهایت ، اگر کارفرما شما را دوست دارد ، با شما چت می کند و شما را استخدام می کند. تکمیل و تحویل پروژه به موقع و ارسال آن به کارفرما. پس از تأیید و تأیید کارفرما ، مبلغ آزاد شده و به حساب شما واریز می شود.

وب سایت Bybook
(www.buy-book.ir)

بای بوک یک کتابفروشی آنلاین با ویژگی های فراوان است ، اما چیزی که آن را در مرجع کسب و کار آنلاین متمایز کرد سیستم همکاری فروش کتاب Bybook است که به همه این امکان را می دهد تا در این سایت کتاب ارسال کرده و بفروشند و پورسانت خوبی دریافت کنند.

اگر علاقه مند به کسب درآمد از این طریق هستید ، می توانید از سایت آنها دیدن کرده و با این سایت و خدمات آن بیشتر آشنا شوید. همچنین یکی از بهترین پیشنهادات برای همکاری در فروش با این سایت ، استفاده از شبکه های اجتماعی است. از طریق این شبکه ها می توانید با انتخاب یک کتاب معروف ، در مدت زمان کوتاهی یک میلیون دلار درآمد کسب کنید.

در این بخش ، بد نیست بدانید که چگونه یک جوان 26 ساله خلاق ، یکی از فروشندگان خوب این سایت ، میلیون ها درآمد دارد. او ساکن زاهدان و مدیر یکی از کانال های کابل اقتصادی است که ده هزار عضو دارد. کانال او همچنین درباره قوانین ثروت و موفقیت است ، اما کار جالبی که این شخص انجام داده است محتوای اقتصادی و مدیریتی روزانه عالی است که هر روز در کانال خود قرار می دهد و نام کتاب منبع را با پیوند Forbes MailBe نامگذاری می کند. کتاب خود را روی پیوند انتهای مقاله قرار دهید.

او همچنین کتابهایی از نویسندگان معروف مانند برایان تریسی و رابرت کیوساکی را یک روز در هفته در کانال خود فهرست می کند و فروش بالایی را ثبت می کند. علاوه بر این ، او هر هفته کتاب منتخب هفته را در کانال خود قرار می دهد. او فکر می کند فروش زیادی دارد زیرا اعضای کانال او را فروشنده نمی دانند. در عوض ، او به عنوان یک مشاور قابل اعتماد برای زندگی شناخته شد. ناگفته نماند که کتاب هفته او کتابی است که سایت برای هر خرید کمیسیون بالایی در نظر می گیرد ، بالای 3000 تومان به حساب این پسر خوش فکر می رود!

کسب درآمد کار سختی نیست.

کافی است بتوانید اعتماد مردم را جلب کرده و بخش کوچکی از مشکلات آنها را حل کنید.

با پین مانی کسب درآمد کنید
(www.pinpool.ir)

Pin Money نام این وب سایت جالب است که کاربران را برای به اشتراک گذاشتن در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه به اشتراک می گذارد. هر کاربری که قبض بپردازد یا در این سایت کارت شارژ بخرد ، امتیاز سود و مشارکت دریافت می کند. عضویت و استفاده از خدمات PIN Money رایگان است و کاربران می توانند به طور عادی و مستقل در این سایت ثبت نام کنند. پین مانی از یک ساختار بازاریابی شبکه ای قوی برای کسب درآمد از کاربران خود استفاده می کند ، به طوری که هر کاربر معمولی که یک عضو را به این سایت معرفی می کند در محدوده درآمد خود قرار دارد و درصدی از درآمد مشارکت پرداختی را ارائه می دهد. این روش را می توان در سطوح مختلفی دنبال کرد. کاربران مستقل همچنین از مزایای اشتراک گذاری خرید یا پرداخت بدون نیاز به اشتراک برخوردار می شوند.

دستورالعمل اجرایی

برای شروع ، ابتدا باید عضو سیستم PIN Money شوید. این عضویت رایگان است و این کار با تأیید شماره تلفن همراه شما انجام می شود. اگر شماره تلفن همراه دیگری را به عنوان مرجع در سیستم وارد کنید ، آن شخص نیز بابت خریدهایی که انجام می دهید سود دریافت می کند. هر کاربری که در این سایت ثبت نام می کند می تواند افراد را به عنوان یک زیر گروه به پین ​​پول معرفی کرده و برای خرید آنها کمیسیون دریافت کند. هزینه خرید مستقل نیز به کاربران مستقل پرداخت می شود ، که برای فروشندگان کارت شارژ مانند فروشگاه ها ، کافه ها ، دفاتر مخابرات و غیره راحت تر است.

با وب سایت مشاغل خرد کسب درآمد کنید
(www.minikar.com)

یکی از راه های کسب درآمد آنلاین از طریق مشاغل خرد است. کارهای خرد کارهای کوچکی هستند که اگر در مقیاس بزرگ انجام شوند بسیار مهم و ارزشمند می شوند. به عنوان مثال ، لایک ها و نظراتی که در فضای مجازی داده می شود. نمونه دیگر این پرسشنامه است. امروزه شرکت های زیادی وجود دارند که مایلند هزینه زیادی برای تکمیل نظرسنجی های خاص صرف کنند و از این طریق می توانند سیاست های کلی سازمان خود را تنظیم کنند تا بهترین نتایج را به دست آورند. افزایش رتبه سایت ، آزمایش نرم افزار ، کلیک ها و بسیاری کارهای دیگر را می توان به این لیست اضافه کرد که با مشارکت های زیاد تأثیر بسزایی دارد.

MiniCar یکی از جالب ترین وب سایت هایی است که در سال های اخیر راه اندازی شده است. روال کلی این سایت این است که افراد به عنوان کارفرمای وظایف کوچکی مانند ارسال نظرات ، بالا بردن رتبه الکسا و ... به همراه مبلغی به عنوان حقوق را تعیین می کنند و افراد دیگر به عنوان مجری وارد سایت می شوند و این کار را انجام می دهند. دریافت مبلغ تعیین شده توسط کارفرما.

https://parsinsta.ir/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C/

دستورالعمل اجرایی

برای کسب درآمد از این سایت به دو روش پیش رو دارید:

1. به عنوان کارفرما وارد شوید و تصمیم بگیرید که از چه چیزی بیشتر از مدیران برای شما پول دریافت خواهید کرد. یافتن این موارد به سختی امکان پذیر است و اگر راهی به ذهن شما خطور نکرده است ، می توانید با مطالعه مختصری از مشاغل آنلاین ارائه شده در این کتاب ، کارهای بسیاری از این دست را انجام دهید. این شامل کلیک ها ، عضویت در سایت هایی است که می خواهند برای ارسال یک عضو به شما پول پرداخت کنند و غیره.

2. به عنوان یک خروجی وارد شوید و کارهایی را که به عنوان مشاغل کوچک تعریف شده است انجام دهید و درآمد کسب کنید. ویژگی خوب این سایت ، طراحی موبایل خوب آن است. با استفاده از این ویژگی ، اپراتور قادر خواهد بود در مواقعی مانند ترافیک یا زمان های مرده در مترو درآمد کسب کند.

از طریق بازاریابی شبکه ای





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: